Skupinové cvičenia

Skupinové cvičenia pre dospelákov
v malých skupinách 4 - 6 osôby

-

 

Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. Príď si k nám zacvičiť toto cvičenie a začni sa starať o svoje zdravie.

 

Lektorka: Ivka / Kinga / Zuzka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút
ZDRAVÝ CHRBÁT - ROZVRH

 

 

-

 

Sm systém je komplexná rehabilitačná metodika, ktorá pomáha pri bolestiach s pohybovým aparátom ale aj pri deformítách chodidiel, po tehotenstve pri diastáze alebo aj na redukciu hmotnosti a spevnenie postavy.  Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom. 

 

Lektorka: Ivka / Zuzka
Dĺžka cvičenia: cca 45 minút

 

-

 

Medical Pilates - zdravý chrbát je cvičebný program zameraný na zlepšenie pohybového systému, zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja a udržanie telesnej kondície. Aktivuje hlboký stabilizačný svalový systém, čím odstraňuje svalovú nerovnováhu, a zmierňuje bolesti chrbtice a kĺbov. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a zmierňuje stres. Metóda je zameraná na posilnenie „core" stredu tela. Odporúča sa aj pre ľudí s bolesťami svalov, po operáciách a po úrazoch. 

Lektorka: Tánička
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút
 MEDICAL PILATES - ROZVRH

 

-

 

Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už ťa trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov. 

 

Lektorka: Ivka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút
PANVOVÉ DNO A DIASTÁZA - ROZVRH

 

-

 

Popôrodné cvičenie pre maminy spolu s ich deťmi je určené pre všetky maminy po šestonedelí (po kontrole u gynekológa). Cvičenie s je zamerané na posilnenie oslabených a preťažených svalových skupín. Sústredí sa na chrbticu, bruško - diastázu, svaly panvového dna. Precvičíte si celé telo spolu so svojim dieťatkom ( ale kludne príďte aj bez neho), ktoré budete sem tam využívať ako záťaž. Odporúčame si zbaliť legíny, alebo tepláky, tričko a ponožky. V priestoroch je možné dieťa prebaliť či v súkromí nakŕmiť. Cvičenie vedie fyzioterapeutka. 

 

Lektorka: Ivka
Dĺžka cvičenia: cca 45 minút

-

Tehotenské cvičenia alebo gravid yoga. Čisto tehotenské rehabilitačné cvičenia v podstate ani neexistujú, vždy sú využívané aj prvky yógy napríklad na relaxáciu - pozícia dieťaťa, alebo uvoľnenie bedrových kĺbov - pozície bojovníkov.

V tejto fáze života pomáhame udržať budúcim mamičkám nadobudnutú kondíciu, v najlepšom prípade ju mierne zvyšujeme. Taktiež dbáme na funkčnosť celého organizmu. Ženám ktoré cvičili pred počatím odporúčame s cvičením neprestávať, len mierne znížiť intenzitu cvičenia a vyvarovať sa niektorým konkrétnym cvikom. Toto všetko budeme spolu riešiť na hodinách pre tehotné. Hodiny sú zostavené tak, aby si zacvičili maminy napr. v štvrtom ale aj v ôsmom mesiaci. 


Lektorka: Ľubka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút
GRAVID YOGA - ROZVRH

-

 

Power yoga je dynamickejšia verzia klasickej yogy, ktorej hlavným cieľom je posilniť celé telo i myseľ, prekrviť tkanivá a vnútorné orgány, zlepšiť koncentráciu, redukovať stres, napätie a v neposlednom rade aj vyformovať postavu. Pravidelným cvičením power yogy sa zlepšuje flexibilita a sila, zachováva sa prirodzená pružnosť kĺbov a chrbtice, vyrovnáva sa skoliotické držanie tela, zlepšuje sa metabolizmus i cirkulácia krvi. 

Lektorka: Ľubka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút
POWER YOGA - ROZVRH

-

 

Cvičenie je zamerané na správne nastavenie chrbtice v jednotlivých pohyboch a na bezpečné prevedenie pozícií. Lekcie sú vedené v pomalšom tempe. Tento cvičenie je vhodné pre ľudí so sedavým zamestnaním, pre úplných začiatočníkov v yoge ale aj pre ľudí vo vyššom veku. Yoga zdravý chrbát ráta aj s nedokonalosťami a limitmi, ktoré v sebe momentálne máme. 

 

Lektorka: Hľadáme
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút


-

 

Do FORMY pod dohľadom fyzioterapeuta - Nestrácajte čas a dostaňte sa do formy na tréningu pre ženy. Ide o intenzívne 60 minútové rehabilitačné cvičenie zamerané na redukciu telesnej hmotnosti, spevnenie a formovanie postavy, zlepšenie koordinácie a rozpumpovanie kardio-vasculárneho systému. Do formy - sa zameriava na ženské partie. Cvičenie spočíva v metóde intervalovej záťaže. Špeciálne kombinuje zaťaženie a oddych. 

Lektor: Zuzka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút

-

Prihlásenie