DIASTÁZA


Čerstvé mamičky pri materských povinnostiach neraz myslia na svojho potomka omnoho viac ako na seba. Po pár týždňoch či mesiacoch sa im vráti kondícia a hlavne sa z bábom zosúladia a už to ide. Čo však napriek prinavrátenej kondícii trápi viaceré maminy, je vytŕčajúce bruško. Odborne: diastáza rectus abdominis a teda rozostúpenie priameho brušného svalstva. Veľa z nich má to šťastie, že sa im brušné svaly a elasticita brušnej steny vrátia do pôvodného stavu. Viaceré ale toľko šťastia nemajú a vytŕčajúce bruško im vadí esteticky, no ale však aj zdravotne.

Ako na diastázu?
Uplným základom je správne cvičenie vnútorných svalov a navodenie správneho stereotypu dýchania a teda bráničnéo dýchania. Úplnou kontraindikáciou sú klasické brušáky a cviky, ktoré namáhajú priamy brušný sval, pretože tie diastázu iba zhoršujú. Samozrejme nielen správne cvičenie je dôležité, ide aj o vzdelávanie a uplatňovanie zásad v tejto oblasti v každodennom živote: ako správne zdvíhať ťažké predmety, ako vstávať z postele, ako stáť, sedieť či dýchať. Treba cvičiť aj doma a to zo začiatku aspoň raz denne ( najlepšie aj dva tri krát). Neskorej, keď sa telo nastaví, stačí brušné svalstvo trénovať 2-3 krát týždenne. Cvičiť raz - dvakrát do týždňa na začiatok nestačí. Ak si niekoľko rokov po pôrode a myslíš si, že máš diastázu, nezúfaj, dá sa sňou bojovať aj po tak dlhom čase.

PROGRAM:
- anatómia svalov
- funkcia svalov
- aktivácia svalov
- brušné svalstvo
- bráničné dýchanie
- diastáza
- prestávka
- cviky na posilnenie a uvoľnenie
- diskusia
- vyšetrenie účastníčiek


KEDY: 6. október 2018 
LEKTORKA: Ivana Bócová dipl.fyzioterapeut

CENA
35 eur / osoba

STORNO:
Pri odhlásení 2 dni pred workshopom a teda do 27.9.2018 08:00 , vrátime 100% na číslo účtu odkiaľ nám platba prišla. 


TRVANIE: cca 3,5 hodiny ( 8.00 - cca 11:30 )

OBJEDNANIE: Klik na objednanie worskhopu Diastáza


Fotky z workshopou DIASTÁZA