Skupinové cvičenia pre dospelých


ZDRAVÝ CHRBÁT

Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. 


SM SYSTÉM

Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom.


PILATES MEDICAL

-je cvičebný program zameraný na zlepšenie pohybového systému, zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja a udržanie telesnej kondície. Aktivuje hlboký stabilizačný svalový systém, čím odstraňuje svalovú nerovnováhu, a zmierňuje bolesti chrbtice a kĺbov. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a zmierňuje stres. Metóda je zameraná na posilnenie "core" stredu tela. 


PILATES REHAB

Skĺbenie rehabilitačných metodík s pilatesom. Cvičenie je pod dohľadom fyzioterapeutky. Čo možno cvičením získať: zlepšené držanie tela, posilnenie všetkých svalových skupín, zvýšenie ohybnosti, úprava dýchania, zväčšenie kapacity plúc, odstránenie aj dlhodobej-chronickej bolesti, odstránenie disbalancie, pomoc pri problémoch inkontinencie a veľa ďalšieho....


PILATES BALANCE BODY

Efektívna metóda cvičenia, ktorá vytvára rovnováhu svalových skupín prostredníctvom ladných a koordinovaných pohybov tela s maximálnou koncentráciou mysle. Zameraná na posilnenie "centra tela", niekedy známym pod menom "core, powerhouse". Centrum tela zabezpečuje celkovú dynamickú rovnováhu tela počas každodenných pohybových činností. Reaguje na zmenu polohy tela a pozície končatín voči gravitačnej sile. Pravidelným cvičením sa postupne nadobúda a obnovuje narušená rovnováha, ktorá je výsledkom nesprávnych pohybových návykov, zranení a pooperačných stavov. Cvičenie prebieha na podložke s použitím rôznych cvičebných pomôcok - over ball, pilates kruh, valec, thera band...)


YOGA TERAPIA

Obsahom hodín Yoga Terapia budú vedené hodiny pre ľudí, hľadajúcich pomalšiu a jemnejšiu jogovú prax. Počas týždňov si prejdeme základné jogové pozície a aj dychové a relaxačné techniky. Povieme si ako jogové cvičenie na nás vplýva a naučíme sa používať ho ako terapeutickú techniku pre zdravšie telo a vitálnejšiu myseľ. Vhodné pre začiatočníkov a aj ľudí, ktorí sa už s jogou stretli. 


DIASTÁZA & PANVOVÉ DNO

Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už ťa trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov.