Skupinové cvičenia pre dospelých


ZDRAVÝ CHRBÁT

Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. 


SM SYSTÉM

Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom.


PILATES

MEDICAL PILATES   -   PILATES BALANCE BODY   -   PILATES REHAB

- je cvičebný program zameraný na zlepšenie pohybového systému, zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja a udržanie telesnej kondície. Aktivuje hlboký stabilizačný svalový systém, čím odstraňuje svalovú nerovnováhu, a zmierňuje bolesti chrbtice a kĺbov. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a zmierňuje stres. Metóda je zameraná na posilnenie "core" stredu tela. 


DIASTÁZA & PANVOVÉ DNO

Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už ťa trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov.


ASHTANGA


Cvičenie pre ľudí, ktorí si s yogou už nejaký ten čas tykajú a chcú sa posunúť ďalej. Určite ste sa stretli s tým, že existujú rôzne druhy, resp. typy jogy a že ashtanga je jedným z nich. Dnes si často myslíme, že ashtanga joga je len jednou z mnohých metód jog, ktorých je dnes neúrekom. Je často ponímaná ako joga pre veľmi pokročilých pozostávajúca z nejakého poradia pozícií, ktoré ju definujú. To však nie je pravda.


YOGA TERAPIA

Obsahom hodín Yoga Terapia budú vedené hodiny pre ľudí, hľadajúcich pomalšiu a jemnejšiu jogovú prax. Počas 8 týždov si prejdeme základné jogové pozície a aj dychové a relaxačné techniky. Povieme si ako jogové cvičenie na nás vplýva a naučíme sa používať ho ako terapeutickú techniku pre zdravšie telo a vitálnejšiu myseľ. Vhodné pre začiatočníkov a aj ľudí, ktorí sa už s jogou stretli. 


YOGAMATKY (možnosť zobrať dieťa na hodinu)

Joga pre všetkých začiatočníkov či pokročilých, mladých alebo starších, ženy alebo aj mužov. Výhoda tejto yogy je v tom, že si na hodinu môžte zobrať ( nemusíte ) svoju ratolesť a teda už pár mesiacov po pôrode ( ak sa teda jedná o mamičku ) je možné začať cvičiť. Yoga je v rýchlejšom tempe