Skupinové cvičenie pre dospelých

Zdravý chrbát

Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. Príď si k nám zacvičiť toto cvičenie a začni sa starať o svoje zdravie.

Lektorka: Ivka / Kinga / Zuzka / Terka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút


SM systém

- je komplexná rehabilitačná metodika, ktorá pomáha pri bolestiach s pohybovým aparátom ale aj pri deformítách chodidiel, po tehotenstve pri diastáze alebo aj na redukciu hmotnosti a spevnenie postavy. Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom.

Lektorka: Ivka / Zuzka
Dĺžka cvičenia: cca 45 minút


Medical Pilates

- je cvičebný program zameraný na zlepšenie pohybového systému, zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja a udržanie telesnej kondície. Aktivuje hlboký stabilizačný svalový systém, čím odstraňuje svalovú nerovnováhu, a zmierňuje bolesti chrbtice a kĺbov. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a zmierňuje stres. Metóda je zameraná na posilnenie "core" stredu tela. Odporúča sa aj pre ľudí s bolesťami svalov, po operáciách a po úrazoch.

Lektorka: Tánička
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút


Diastáza a panvové dno

Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už ťa trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov.

Lektorka: Ivka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút


Popôrodná rehabilitícia - FyzioFemi

Popôrodné cvičenie pre maminy spolu s ich deťmi je určené pre všetky maminy po šestonedelí (po kontrole u gynekológa). Cvičenie s je zamerané na posilnenie oslabených a preťažených svalových skupín. Sústredí sa na chrbticu, bruško - diastázu, svaly panvového dna. Precvičíte si celé telo spolu so svojim dieťatkom ( ale kludne príďte aj bez neho), ktoré budete sem tam využívať ako záťaž. Odporúčame si zbaliť legíny, alebo tepláky, tričko a ponožky. V priestoroch je možné dieťa prebaliť či v súkromí nakŕmiť. Cvičenie vedie fyzioterapeutka.

Lektorka: Ivka
Dĺžka cvičenia: cca 45 minút


Pre viac info o popôrodnom koncepte FyzioFemi KLIK 


Ashtanga Yoga

článok sa pripravuje....

Lektorka: Lucka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút


Yoga pre zdravý chrbát / Terapeutická yoga

Cvičenie je zamerané na správne nastavenie chrbtice v jednotlivých pohyboch a na bezpečné prevedenie pozícií. Lekcie sú vedené v pomalšom tempe. Tento cvičenie je vhodné pre ľudí so sedavým zamestnaním, pre úplných začiatočníkov v yoge ale aj pre ľudí vo vyššom veku. Yoga zdravý chrbát ráta aj s nedokonalosťami a limitmi, ktoré v sebe momentálne máme.

Lektorka: od nového roka Peťka
Dĺžka cvičenia: cca 60 minút