Deti školského veku sa chcú hýbať, aj keď si to nemyslia :) Každé jedno dieťa sa v kolektíve učí z toho čo vidí a teda keď cvičia ostatní, chce to vyskúšať aj ono :) Nové cviky a zručnosti si postupne osvojuje a zdokonaľuje. Fyzioterapeutka dbá na správne prevedenie cviku aj keď sa cvičí hravou formou. Za jednu lekciu sa prejde celé telo. Dýchacie cvičenia sú taktiež samozrejmosť a ako pri dospelých nechýba aj strečing. 



Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. 



Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom.



Efektívna metóda cvičenia, ktorá vytvára rovnováhu svalových skupín prostredníctvom ladných a koordinovaných pohybov tela s maximálnou koncentráciou mysle. Zameraná na posilnenie "centra tela", niekedy známym pod menom core. Centrum tela zabezpečuje celkovú dynamickú rovnováhu tela počas každodenných pohybových činností. Pravidelným cvičením sa postupne nadobúda a obnovuje narušená rovnováha, ktorá je výsledkom nesprávnych pohybových návykov, zranení a pooperačných stavov. Cvičenie prebieha na podložke s použitím rôznych cvičebných pomôcok - over ball, pilates kruh, valec, thera-band...



Na cvičení pre tehotné sa naučíte ako posilniť a zrelaxovať nielen telo, ale aj hlavu. Ukľudniť myšlienky.... Pravidelné cvičenia vám pomôžu pripraviť sa na pôrod. Naladíte sa na svoje telo, naladíte sa na svoje bábo. Cvičenie je vhodne aj pre úplne začiatočníčky ktoré predtým nič necvičili. Naša Katka vás prevedie základnými cvikmi vhodnými pre tehotné ženy. Naučíte sa dychové cvičenia a relaxačné techniky, ktoré sú užitočné na uľahčenie pôrodu.


Momentálne necvičíme



Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už vás trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov.