FYZIO DETI cca 6-9 rokov

Deti školského veku sa chcú hýbať, aj keď si to nemyslia :) Každé jedno dieťa sa v kolektíve učí z toho čo vidí a teda keď cvičia ostatní, chce to vyskúšať aj ono :) Nové cviky a zručnosti si postupne osvojuje a zdokonaľuje. Fyzioterapeutka dbá na správne prevedenie cviku aj keď sa cvičí hravou formou. Za jednu lekciu sa prejde celé telo. Dýchacie cvičenia sú taktiež samozrejmosť a ako pri dospelých nechýba aj strečing. 

Ak je vaše dieťa na medzi 9-10 rokom môžete si vybrať kurz vyššie ak vám to viac časovo vyhovuje. 


FYZIO DETI cca 10-15 rokov

Cvičenie pre deti 10-15 rokov je veľmi zmysluplné cvičenie. Pretože veľké percento z nich má chybné držanie tela. Medzi najčastejšie patria ochabnuté a vystrčené bruško, guľatý chrbát a ostrávajúce lopatky. Touto sedavou dobou chýba normálny, prirodzený pohyb. Fyzio cvičenie dokáže telo zmeniť a vybudovať úplne iné držanie tela. Chybné držanie tela spôsobuje svalovú dysbalanciu, ktorá môže byť príčinou skoliózy. Bohužial, nesprávny stereotyp, chybné držanie, si naše deti z detstva často berú do dospelosti. 


ZDRAVÝ CHRBÁT

Bolesti chrbta v dnešnej dobe nie je nič nezvyčajne, ale nezvykajme si nato. Jedna z najčastejších príčin týchto bolestí môže byť práve poškodená platnička, skolióza a zlé držanie tela. Pokiaľ chceš predísť zhoršovaniu ťažkostí a bolestí, je nevyhnutné zvoliť zdravé a pravidelné cvičenie, ktoré uvoľní stuhnuté oblasti a naopak posilní tie oslabené. Cvičenie je vedené fyzioterapeutkou, ktorá dohliada na správne prevedenie cvikov. 


SM SYSTÉM

Ide o opakované presné prevedenie cvikov so špeciálným lanom nato určením. Pravidelným správnym cvičením (v neakútnom štádiu stačí 10 minú denne) je možné napr. odstrániť bolesti chrbtice spôsobené tlakom vysunutej medzistavcovej platničky na nervové korene a miechu. Opakovaním cvikov správnym spôsobom sa telo znovu naučí, čo je pre neho dobré - zlepšuje držanie tela, posilňuje oslabené svaly, uvoľňuje preťažené svaly, učí telo správnym pohybovým stereotypom.


PILATES MEDICAL

-je cvičebný program zameraný na zlepšenie pohybového systému, zdokonalenie koordinácie pohybov a správneho postoja a udržanie telesnej kondície. Aktivuje hlboký stabilizačný svalový systém, čím odstraňuje svalovú nerovnováhu, a zmierňuje bolesti chrbtice a kĺbov. Táto metóda koordinuje dýchanie s pohybmi, zlepšuje rovnováhu a flexibilitu, spevňuje oslabené a zároveň naťahuje skrátené svaly, zlepšuje kondíciu, upokojí myseľ a zmierňuje stres. Metóda je zameraná na posilnenie "core" stredu tela. 


PILATES REHAB

Skĺbenie rehabilitačných metodík s pilatesom. Cvičenie je pod dohľadom fyzioterapeutky. Čo možno cvičením získať: zlepšené držanie tela, posilnenie všetkých svalových skupín, zvýšenie ohybnosti, úprava dýchania, zväčšenie kapacity plúc, odstránenie aj dlhodobej-chronickej bolesti, odstránenie disbalancie, pomoc pri problémoch inkontinencie a veľa ďalšieho....


PILATES BALANCE BODY

Efektívna metóda cvičenia, ktorá vytvára rovnováhu svalových skupín prostredníctvom ladných a koordinovaných pohybov tela s maximálnou koncentráciou mysle. Zameraná na posilnenie "centra tela", niekedy známym pod menom "core, powerhouse". Centrum tela zabezpečuje celkovú dynamickú rovnováhu tela počas každodenných pohybových činností. Reaguje na zmenu polohy tela a pozície končatín voči gravitačnej sile. Pravidelným cvičením sa postupne nadobúda a obnovuje narušená rovnováha, ktorá je výsledkom nesprávnych pohybových návykov, zranení a pooperačných stavov. Cvičenie prebieha na podložke s použitím rôznych cvičebných pomôcok - over ball, pilates kruh, valec, thera band...)


 GRAVID YOGA 

Na Gravid yoge sa naučíte ako posilniť a zrelaxovať nielen telo, ale aj hlavu, ukľudniť myšlienky. Pravidelné cvičenia vám pomôžu pripraviť sa na pôrod. Naladíte sa na svoje telo, naladíte sa na svoje bábo. Cvičenie je vhodne aj pre úplne začiatočníčky ktoré predtým nič necvičili (ani yogu). Naša Katka vás prevedie základnými pozíciami vhodnými pre tehotné ženy. Naučíte sa dychové cvičenia a relaxačné techniky, ktoré sú užitočné na uľahčenie pôrodu a dodajú vám voľnosť dychu, pohybu a postarajú sa tak o príjemný pocit pohody.


DIASTÁZA & PANVOVÉ DNO

Toto cvičenie je určené pre ženy, ktoré chcú pracovať na svojom zdraví a zlepšiť svoj sexuálny život. Či už ťa trápi diastáza priamych brušných svalov po pôrode (väčšie bruško), problémy s chrbticou, otehotnením, inkontinencia... Tieto všetky problémy sú riešiteľné a jedno z výborných riešení je práve práca a posilnenie panvového dna so spoluprácou brušných svalov a správnym dýchaním, ktoré je nevyhnutné. Volené cviky sú na posilnenie preťažených, ale aj uvoľnenie oslabených svalov.


HATHA YOGA

Hatha Joga je tradičná hodina jogy, pri ktorej sa naučíte správne držanie tela počas cvičenia a detailne previesť každú pozíciu. Cvičenie je relaxačné, no zároveň aj dynamické a silové. Veľká pozornosť sa kladie na správne dýchanie a jeho prepojenie s celým telom, čo je veľmi dôležitá časť pre zvládnutie hlbšej koncentrácie a rovnováhy. Hatha Joga je cvičenie, pri ktorom ide o duševno-telesnú cestu k poznaniu seba samého.